sâmbătă, 14 mai 2011

dealul

În curând aceste vorbe
orfane
o să plece şi ele
iar eu încă nu am învăţat să văd,
nici degetele prin părul rar
nu ştiu cum să ţi le trec
să nu te doară.
Căci în curând şalele pământului
o să-mi acopere paharul cu bere
şi peretele cu peşti de vis-a-vis.
Sub burta dealului din geam,
ca pe un linoleum corect lustruit
se vor vărsa maşini, case cu nebunii nemişcaţi de la locul lor,
semafoare şi bucăţi de bulevard,
tomberoane pline cu cerşetori plini cu pisici
mai mari decât barba patriarhului.
Buza dealului, răsfrântă,
ne va aşeza în rând.
Şi vorbele mele, lăsându-mă singur şi legându-se între ele
în cartilagii,
păşesc sigure peste carnea crescândă
acolo, sub burta dealului.
Acolo unde şi stomacul meu s-a dus
să se facă învăţător.

Un comentariu:

  1. esti pe blogroll. mi te-a recomandat madalin ciortea. spor la scris. azi nu te citesc. dar am auzit ca meriti.
    poate ma pui si tu in blogroll. cius

    RăspundețiȘtergere