miercuri, 8 ianuarie 2014

pollok și alții



e seară stau
cu mâncarea-n gură-n
timp ce vorbește taică-meu
în pauze înghițim repede amândoi
el o gură de rachiu eu
o gură de fasole cu salivă

a doua zi
împreună cu un prieten
repar după taică-meu
mașina de spălat
răsturnată
bufetul spart
ușa scoasă din țâțâni
peretele rămâne
pătat cu
căcatul ăla de mâncare
nu e niciunul dintre noi zugrav
el e jules verne
eu elev

am schimbat orașe și
peretele ăla cu mâncare vine după mine
acasă la muncă
ce să zic
umblu cu printuri după
pollok și alții
pun peste și nici măcar
nu mai miroase

acum stau într-un apartament fain
care are un perete în plus
din care iese adevărul
iau ranga aia veche din magazie
de un metru jumate
cu care taică-meu s-a dus
odata într-un bar
să rezolve niște
diferențe de păreri
și bat cu ea adevărul peste tibii
până găsesc repede un kandinsky
la 60 de lei
pe care-l atârn la vedere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu