sâmbătă, 22 februarie 2014

psiholog



mi-a dat două metode
spală-te cu stânga pe dinți
schimbă traseul la serviciu

plana prin birou
satisfăcut că eram atât de
varză
mi-a amintit de
marșul porcilor de la Nine Inch Nails
luați de la pacienți
închiși în caiet
pe mine m-a pus pe o pagină curată
pentru două ore a fost veterinarul meu

venisem prima dată cu gândul să mă vindec
ca tot cetățeanul onest
egoist 
predispus la victimizare
două săptămâni după
n-am mai vorbit cu nimeni
cu excepția unui paralizat
Costel
care mă făcea din când în când să râd

mă spăl cu stânga și îmi umplu gura de sânge

vom face un program nu te teme
ești agresiv mama ta
a fugit de acasă îți plac sânii îți plac buzele
nu mă minți grăsane
nu mă minți bețivane
nu e vina ta
vei fi hitlerul porcilor

ies de pe secundară
nu m-asigur tai două benzi
fac stânga
semnalizez
la-ntâmplare
intru-n câteva giratorii
fără frână
am pus un odorizant fain
pentru SMURD

o trecere
un pieton
poliția
opresc mai încolo
aveam muzică
n-ați acordat priori
permisul
altceva nu se poate?
aveți triunghiuri? am
aveați centura? da
adică nu
bun
70 de lei
ieșeați mai scump
cu triunghiurile

mă duc la Costel

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu