sâmbătă, 19 aprilie 2014

adevăr 3

am ascultat un poem al Anei Donțu am zis ca-i o prostie
studenții Vancu și Terian credeau că-i cel mai bun poem
eram sigur că și ei vorbesc prostii doar că le spun frumos
aflând cine sunt Vancu și Terian
am mormăit ceva indescifrabil
care ar fi putut să însemne orice

am crezut că pe Dósa l-a stricat America citind American Experience
am aflat din câteva cronici că Dósa-i cel mai bun poet de azi
apoi am scris poezii cu DEX-ul
de frica gramaticii

am citit Ulise n-am înțeles nimic și am renunțat
invidios pe cei care l-au terminat

am tăcut când taică-meu a zis părinții nu-i poți schimba
dar mi-am dorit asta
în timp ce-mi îmbățișam prietena
și mă gândeam la altă fată

am avut un jurnal în liceu pe prima pagină am scris
sincer până la sânge totul sau nimic
în fine un dicton important de genul acesta
apoi am șters când m-am masturbat
până la urmă i-am dat foc fiindcă avea
prea multe ștersături

mi-a fost rușine că am fost virgin până la 19 ani
și atunci am plătit

mă prefac că nu vreau să fiu cel mai bun
mă prefac că nu-mi pasă când primesc laude
măcar să fac un almanah
al vieții mele dramatice

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu