joi, 3 decembrie 2015

deștept

am fost totdeauna mai deștept decât ceilalți
la 4 ani știam să citesc și-l ajutam și pe frate-meu mai mare care avea astm și poate de aia
am și o poză de atunci călare pe tricicletă cu privire sceptică mie mi-e foarte dragă poza
nu m-am decupat – în grup se vede mai bine contrastul

la școală am constatat că n-au ce să mă-nvețe am luat note bune numai ca să stric planurile tocilarelor moarte după coroniță  - când credeau c-au pus mâna pe premiu hop apăream eu și li-l suflam an după an mamă ce-au mai plâns

de dragul alor mei am intrat la cel mai bun liceu din oraș faptul că era singurul nu-i scade cu nimic din prestanță
după un an m-am plictisit am intrat la un alt liceu super mai bun acuma l-au desființat

în facultate n-am avut nicio restanță ce m-au mai invidiat
le-am promis că la licență voi fi primul sub linie și cu faza asta mi-am făcut o mulțime de prieteni

după care m-au repartizat într-un oraș cochet la buget și jobul ăla era chiar spectaculos și banii ok și un șef finuț cum să nu apreciezi toate astea

și apoi am lucrat într-un bar care s-a desființat și într-unul din care m-au dat afară și în sfârșit
într-unul care s-a desființat în timp ce mă dădeau afară


iar coincidența asta mi-am spus e semnul ăla de la care în viața cuiva
mai ales dacă e vorba de un ins special
se schimbă gusturile barurilor
și insul dotat ar trebui să-și găsească un job spectaculos cu banii ok și un șef finuț
care să nu-l streseze dacă tipul ar avea chef să scrie un text
pe care să-l citească într-un bar cochet

și chiar ar face-o dacă n-ar fi prea deștept pentru asta

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu