joi, 24 martie 2016

hotel

ăștia chiar au minibarul plin
doar o bere rece-mi trebuie să intre bine cu știrile pe care le știu din mașină
dar acum au pus și imagine peste text ca la facultate când profii
citeau din cartea scrisă de ei și-ți sugerau că e bine s-o cumperi
iar dacă tu priveai textul și apoi fețele lor
știai că va urma un alt examen cu șpagă
și berea chiar e rece o beau cu geanta încă-n cealaltă mână și deja mă sună de la recepție
tipa cu ecuson pe care scrie natașa deși e născută-n vaslui
să mă întrebe dacă mai am nevoie de ceva
ea aici în bucurești se simte foarte singură ar trebui să știu asta
nici măcar o porție de clătite?
pe care i le las ei pentru că în momentele ăstea
dintre două vârste ciocolata ajută
mă dezbrac și inspectez baia în sfârșit fără afișe cu fiecare prosop spălat omoară șapte pești în pacific alegerea-i a ta
nu șmecheria psihologică mă distrează sau că te simți vinovat
dacă ești mai jegos într-o zi și după duș de rușine să ceri alt prosop
mai bine ți-l speli singur în baie încuiat pe dinăuntru
și și atunci te simți prost
ci politețea cu care-și aleg cuvintele 
le e frică de clienți cum îmi e mie de funcționarii de la primărie
în fine intru-n duș și mă joc cu jeturile reglabile mai ales cu unul care vine fix acolo jos
după care ies și mă-ntind în cearșafuri și faza faină e că nici măcar nu tre-s-aștept
să se facă liniște pentru că e deja liniște
ziduri pe bune nu rigips ca-ntr-un hotel din craiova
unde s-au futut unii lângă mine în continuu și ea, nu pot să zic
avea voce ok dar el răgea ca un disperat de am visat numai colinde toată noaptea
și în mocheta groasă de pe hol nici nu se aud pașii menajerelor
abia aștept să văd ce au mâine la micul dejun
pân-acuma-mi place, s-ar putea să rămân aici o vreme
și-ntr-o noapte când natașa doarme
să o șterg mai departe

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu