luni, 21 martie 2016

reclame

nici n-am clipit la prima era la detergent 
se uitau lung la monitoare cu gurile deschise 
am vrut să trag cu ochiul la unul dar nici gând să mă lase administratorul 
luați loc aici îmi spuse când am intrat 
împins înăuntru de doi îndrăgostiți 
mi-au zis c-o să câștig un telefon dacă vreau să particip la un test 
durează o jumătate de oră 
m-au condus undeva într-o curte 
deja mă vedeam drogat sub două săptămâni de antrenament 
gata să m-arunc în aer în cine știe ce aglomerație 
facem un studiu de impact semnați aici o să vă punem câteva reclame veți fi filmat 
m-am gândit la alex care nu s-a făcut bine în portocala mecanică și la 
telefonul meu 
care avea probleme cu bateria iar un telefon de rezervă nu strică niciodată 
i-am spus tipei 

dar m-am liniștit după prima cu detergentul 
o casnică despre care aflai la sfârșit că e de fapt vedetă vizita altă vedetă despre care aflai la sfârșit că e de fapt casnică și asta a doua o scorpie nu vroia să folosească detergentul primeia deși aia ca s-o convingă pe a doua i-a spălat până la finalul spotului toate rufele din casă 
ați cumpăra acest detergent? 
aș cumpăra-o mai bine pe proasta aia de vedetă am zâmbit uitându-mă direct în negrul lentilei

apoi au venit niște tipi agitați care aruncau de la unul la celălalt lăzi pline cu bere cu toate   între ei erau cam 10 metri iar ăsta era un fel de job pentru că în timpul lor liber arătau bine și deschideau tot felul de ușițe în zidurile clădirilor de unde scoteau bere la gheață toate femeile de pe stradă erau moarte după ei iar reclama se termina cu una ce a plecat cu tipii și amărâtul de soț părăsit tot bătea în ziduri să vadă unde sună a gol și asta recunosc că m-a amuzat un pic dar nu cine știe ce că m-am grăbit să dau părintește din cap în fața camerei un fel de nice try

încă una și gata mi-a zis administratorul chiar înainte să apară o tipă care făcea duș și povestea în același timp cât e de mișto șamponul pe care îl folosește că uite ce păr lucios îi face dar nu am reținut numele șamponului cu toate că tot apărea în prim plan și pentru o clipă m-am gândit că ăștia folosesc un șampon întreg să tragă un spot era numai spumă peste tot și noduri în gât mai ales la final când femeii i-a scăpat pe jos și m-am uitat speriat în jur că poate se vede pe sub masă și nu mai primesc telefon
de fapt nici n-am primit că se terminaseră și mi-au dat o pungă de cafea

  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu