marți, 14 iunie 2016

la mulți ani 2


pe la 16 ani frate-meu mi-a făcut cadou
primul meu telefon mobil
era un second de care eram foarte mândru
cântărea un kil și încăpea cu greu
în buzunarul interior de la piept
deformându-mi simetria vestonului
n-a fost unul care să nu mă-ntrebe
văzându-mă de la depărtare
dacă am coloana ruptă și
în același timp
dacă și-a făcut vreun cuplu de vrăbii  
cuib sub cămașă
nu știu câte ouă clocesc vrăbiile
dar la mine încăpeau vreo douăzeci

vreo două săptămâni am tot dus cuibul în buzunar
chiar m-așteptam parcă să le-aud
ălora mici piuitul
dar nu suna nimeni
nici măcar un bip
cum se făcea pe vremuri când minutul
era cât un pachet de țigări
am lăsat telefonul în dulap și peste câteva zile
când mi l-a cerut un coleg să joace snake
mi-a spus că am vreo cinșpe apeluri pierdute
n-am fumat o săptămână
am încărcat cartela și-am sunat înapoi
m-au înjurat că mă sunaseră de ziua mea
pe toți îi taxase mesageria
și nici coloana mea ruptă
nici familia de vrăbii
n-au părut să conteze

acum
când de ziua mea îmi intră notificări
nici nu știu ce-i mai avantajos
că ei nu mai plătesc pentru urări
că eu nu mai dau explicații
sau că nu-mi mai încape picior de vrabie-n telefon
nici măcar în agendă

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu