miercuri, 27 noiembrie 2013

Ripley

amfetaminele controlând
pedala de sub picior
rămasă apăsată
rămas în aer
nu-s toți morți locotenente Ripley
de trei ori a încercat fătuca aia
sărind din Expirat - mai știi? - direct în apă
să se-nece
de trei ori același bărbat a scos-o
fleașcă la mal
zâmbind obosită că tot el câștigă
la v-ați-ascunselea
încă

eram prea treaz, prea viu să-mi pese
Ripley
pedala mea era-n blană
pe când a ei dădea-n gol
la 7 dimineața
toți căzuseră-n sacii de dormit
doar cea care mi-a dat pastila mai dansa
al cărei sânge
nu se putea coagula

s-în noi și dorm locotenente
când mi-au eliberat pedala m-am ascuns în cort
o groapă de două zile se căscase sub el
și nici pe dansatoarea aia n-am mai văzut-o
tot cam pe atât

Ripley, mi-au spus că data viitoare 
vom juca un joc mișto
de-a noi împotriva noastră
în care noi vom câștiga la final
și noi n-o să ne mai găsească

de ce nu vii să-i stârpești pe toți 
locotenente Ripley
să putem bea și noi un coniac liniștiți?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu