joi, 29 ianuarie 2015

Soldatul american

Dacă vă imaginați soldatul american
Gândiți-vă că el e nespus de orb
Gândiți-vă că el e nespus de mut
Gândiți-vă că el e atât de frumos

El ziua e alb iar noaptea e tot alb
Cu el îmi las copiii în casă
Eu pe el îl trimit în spațiu după stele
Eu pe el îl trimit în Orient după petrol

Cereți-i numai un vis
El vă va îndestula îndatoritor
Fredonați-i numai un cântec
Și el va duce imediat mâna la inimă

Dacă vă imaginați soldatul american
Nu spuneți niciodată că e orb
Nu spuneți niciodată că e mut
Nu spuneți niciodată că e frumos

Nu mă întrebați niciodată unde trăiește
Nu mă întrebați niciodată când doarme
Nu mă întrebați niciodată, niciodată
Cine-i face documentarele


rescriere după Adam Puslojic -  Pisica mea cu trei picioare

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu